Thursday, August 11, 2011

apekah?

assalamualaikum...

abah:jap gi nak beli kuih tak?
aku:angguk-angguk je..
abah:nanti ambik duit kat dalam poket baju abah..
aku:angguk-angguk lagi..
abah:nanti kirim ckp kat kak ngah abah nak kirim mee grg..beli dekat gerai
pakcik man yg hujung sane tue pastu bla bla bla...
aku:diam je

selang setengah jam
alang:(datang sambil hulur duit)..jap g kirim kat kak ngah kuih hijau ngn air gula tue
aku:pandang..terus ambik duit..

ape daa..padahal kak ngah ad ke kat bilik sebelah..kat aku jugak abah dengan alang
dok oder kuih..dalam hati aku dah pelik je..nanti aku kena ckp kat kak ngah jugak..
hahaha..

p/s: selamat berpuasa tuk hari ke-11..dan selamat berbuka..jom la kita memasak..

1 comment:

  1. "selamat berpuasa tuk hari ke-11..dan selamat berbuka..jom la kita memasak"

    JAP2, KO MASAK KE MEMBUTA jee? HAHAHA

    ReplyDelete