Sunday, October 17, 2010

bile awk nk kawen???

huhu..soalan cepumas nie..
agk2 klu jwb dpt x emas barang seguni dua..ngeh ngeh ngeh..
soalan nie aku dpt time ngah duk belek buku remote sensing sblm tido..
nie semua sebab nk jawab test tulat nanti..

ada la sorg kawan aku nie,buh watak bubu la..
dia tanya kt aku "awk nanti nk kawen umo bape??"
pas2 aku pun jawab rasa-rasa nye lambat lg..
ada prjanjian bagai..tak bole la nk kawen awal-awal..
cett..tetibe je rasa malu..panggg kang!!

aku pun macam pelik jugak la bila si bubu nie tanya soalan 2..
nk tau tak sebab ape??sebab nye si bubu nie dalam delima sket
banyak sangat pilihan yg si bubu nie ada..kire nye list panjang la nie..hahaha
pastu aku pun tanya la balik..kenapa??awk nk kawen bila plak??
rupa-rupa nye si bubu nie dah buat pakatan nak kawen umo bape..
oloh oloh..kiut nye..dorg nk kawen umo 26..

so 4thn lagi la..kire nye si bubu nie dah decide la sape pilihan hati dia..kui kui kui..
jom la kita doa sama2 moga pilihan yg nie tepat..
tetibe je terase dah tua bile dapat soalan cepumas nie..
bila aku nk kawen ek???huhuhu
gatal punya budak!!sekeh kang!!


p/s: untuk bubu,tetapkan pilihan hati awk nie ye..awk dah dapat restu dari sy..
2nd p/s: kamu jaga diri ye..jgn nakal2..=)

No comments:

Post a Comment