Saturday, December 4, 2010

kedukaan..part 1

assalamualaikum..
nie nak cerita sket kedukaan minggu ini..
sob sob..sedih nie..
tapi sekarang dah ok dh..

hari selasa lepas kan..ada test lesen dengan jpj..
malam tue punya la tak bole tido..
nie kes tido tak lena..
konon2 nak tido awal la..pukul 11 dah masuk bilik..
sudah nye pukul 1 baru tido..
yang naya nye pukul 4.30 dah terjaga..
uihh..time terjaga tue macam arghhh tension nye..
asal lak bole terjaga time cenggini..
lambat lagi nie nak pegi test..
tido blik..aleh2 pukul 6.15 bangun dah..
terus mandi, solat pas2 relax2 jap nak tunggu pukul 8..

sampai sane punya la ramai orang..
selalu nye tak ramai pun..
dapat pulak sesi 2..pukul 10.30..
kena menunggu la nampak nye..
duduk2 tue neves sket la..tengok calon2 sesi 1 buat dulu..
yg ngeri 2 kat bukit ramai la yg tak lepas..
dalam hati nie dah risau dah..jangan la tak lepas..
tengah2 perhati tue dalam hati doa dah jangan la dapat keta 2..
macam tak bole pakai je..

time tunggu nie duduk sebelah budak cina nie..
dia pun macam blur2 je..asal pcik tue bagi pengumuman je
dia pun tanya la kat aku..

N: ape orang tue cakap??sy tak paham
A: owh..dia cakap calon motosikal bole daftar sekarang
N: aiyo,itu orang tak lepas la
A: aah la..neves pulak tengok..

jap g bile dah boring sangat2 bole pulak terkeluar soalan nie

N: u umur 22 kan(sambil pandang ic aku)
A: (terus tengok ic aku) aah..dalam hati ape daa dah tengok ic betul la..kihkihkih..
       kelakar ohh time 2
N: awk dah kawen ke??
A: ehhh belum lagi..sy belaja lagi..muda lagi..huhu..dalam hati aku
      bole pulak keluar soalan cenggini..hihihi..aku pun pandang la ic dia..owh
     baru 17thn budak nie..aku pun tanya la..awk spm la ea tahun nie??
     sambil dalam  kepala aku pk spm dah start ke ehh
N: sy tak ambik spm..sy budak peralihan..
A: ohh..patut la asyik tak paham je..huhu..tapi budak nie cute la..
  

No comments:

Post a Comment