Thursday, January 13, 2011

kekuatan...

assalamualaikum..
kami sedang di uji..buat mereka yang tahu pasti memahami..
aku perlukan kekuatan dan sokongan..
nak cerita pada family takut dorang risau..
so dengan member2 jela tempat mengadu..
tapi benda nie tak bole nak cerita kat orang laen sangat..
kena jugak jaga air muka orang laen..
tapi bila aku perlukan kekuatan bermakna memang aku sangat2
perlukannya..bukan nye di reka..
sama macam bila kita ada masalah kita minta bantuan kaunselor..
lebih kurang macam tue..orang tue tak bole tolong selesaikan..
tapi dengan kata2 bole memberi kekuatan pada orang laen..
kadang2 terfikir mungkin akan menyusahkan..tapi terpaksa..
kalau aku simpan takut aku sendiri yang tak kuat..
nak menyokong kawan2 nie..
ya Allah kuatkan hati kami..agar masalah ini berlalu pergi..
segala nye dengan izinMu..

p/s : hati tengah tak tentu hala..tak tahu ape yg tak kena..harap2 semua nye selamat dan baek2 saja..

No comments:

Post a Comment