Thursday, January 6, 2011

selamat ulang tahun sayang...

assalamualaikum...
selamat pagi dunia..
bangun pagi2 sejuk gile..
hujan kan start dalam pukul 4 rase nye..
pagi nie skip kelas..sebab pe, sebab dah konfirm lecturer nye takde..hehe..
balik je sini terus rajin update blog..
tapi aku tau takde sape pun yang baca blog aku sebenarnye..
hanya aku..sebab blog nie tak menarik pun..
tak reti nak buat header sendiri..nanti2 la berguru dulu bile free..
org baca pun sampai scanning je..huhu
tak kesah la..yang penting ini adalah untuk aku..

p/s : azam 23??nak sampai 24,25 dan seterus nya..insyaAllah...

p/s/s : dan tanggungjawab itu akan terus dipikul =))))

1 comment:

  1. aniiiiiiiiiiiiiiiiiii.... t aku add ko ae, sebab nyer ni bukan laptop aku,de probs skit laptop nih..... ada jer org baca,aku la orgtu,hik2...

    ReplyDelete